سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع روش های تزریق بوتاکس

انواع روش های تزریق بوتاکس

 

1) تزریق بوتاکس مسپورت(مصپورت)

2) تزریق بوتاکس دیسپورت

 

 

تزریق بوتاکس در سراسر جهان طرفداران زیادی یافته و بسیار پر مصرف هستند. انواع روش های تزریق بوتاکس و کاهش عوارض ناشی از آن به مهارت پزشک مربوطه بستگی دارد. در واقع بوتاکس نوعی توکسین باکتری خالص شده است که با اثر گذاری بر روی ماهیچه ها موجب کاهش ظاهر چین و چروک و جوانسازی پوست می شود.

دیسپورت و بوتاکس هر دو نوع تزریق سم بوتولینوم هستند. در حالی که برای درمان اسپاسم عضلانی در شرایط خاص سلامتی استفاده می شود، این دو تزریق در درجه اول برای درمان و پیشگیری از چین و چروک ها شناخته شده اند. تأثیرات تزریق بوتاکس دیسپورت ممکن است زودتر ظاهر شود، اما بوتاکس ممکن است طولانی تر شود.بوتاکس در مقادیر زیاد کشنده است ولی مقدار کم و کنترل شده آن برای چین و چروک مدت هاست استفاده می شود وبی خطر است.


 

 

 

کاربرد و میزان ماندگاری تزریق بوتاکس مصپورت

تزریق بوتاکس مصپورت برای قسمت بالایی صورت، بهترین ناحیه برای تزریق است. نواحی قابل تزریق شامل درمان خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم ها و تزریق بوتاکس پیشانی و خطوط اخم (و برخی نواحی اطراف لب ها، چانه و گردن) است. تاثیر تزریق آن بین 3 تا 10 روز به طول می انجامد تا نتایج قابل مشاهده شود. مدت زمان ماندگاری تزریق بوتاکس مصپورت  معمولا بین 4 تا 6 ماه است با ذکر این نکته که مدت ماندگاری و مدت اثر آن بستگی به مکان تزریق و طریقه ی تزریق هم دارد. بسته به ناحیه تزریق، دوز استفاده شده و میزان جوابدهی بدن شما به اثرات بوتاکس، تزریق مجدد هر 3 تا 6 ماه مورد نیاز خواهد بود.

 بیشتر بدانید: جراحی پلاستیک چیست؟

 بیشتر بدانید: انواع روش های تزریق بوتاکس

دکتر محمد ثابت | بهترین دکتر تزریق بوتاکس